۱۳ فروردین ۱۳۸۹

فراخوان هم‌کتاب‌خوانی دوم: خوبی خدا



اوّلی: قصد اطاله‌ی افاضات و تصدیع اوقات نیست، پس فی‌الجمله بدین مرتبت استماع
کنید که مُصحف‌الثّانی ِ «هم‌کتاب‌خوانان» هم...

دومی: ...اگه قصدت نیست پس مثِ آدم بگو «قراره "خوبی خدا" کتاب بعدی باشه»!

5 دیدگاه:

حسین گفت...

داداش؛ فعلن که در این سرای بی‌کسی...
خودم و خودتیم و داداش! بسم‌ا...!

آرش گفت...

اول اینکه، انتظار ندارید که من همین مجموعه رو این ور آب پیدا کنم که؟! بعد هم، در مورد این همه نویسنده و این همه داستان کوتاه سخت بشه حرف زد. اگه کتاب رو عوض کنید ممنون می شم!

حسین گفت...

من لیست داستاناشو برات می‌ذارم؛ فکر می‌کنم بتونی انگلیسی‌هاش رو پیدا کنی:
کارم داشتی زنگ بزن (Raymond Carver)
تو گرو بگذار، من پس می‌گیرم (Sherman Alexie)
شیرینی عسلی (Haruki Murakami)
تعمیرکار (Percival Everatt)
فلامینگو (Elizabeth Kemper French)
زنبورها؛ بخش اوّل (Alexander Hemon)
خوبی خدا (Marjorie Kemper)
جناب آقای رییس جمهور (Gabe Hudson)
جهنّم – بهشت (Jhumpa Lahiri)
البته تایتل‌های انگلیسی‌ش رو تو کتاب ننوشته؛ باید دست‌به‌دامن انگلیسی خوبت بشیم!
موفّق باشی!

آرش گفت...

من تلاشمو می کنم که اون داستان ها رو پیدا کنم، ولی خب سخته که دونه دونه گیرشون بیارم و بعد هم نتیجه گیری کلی روی داستان ها یه کم بعیده. خلاصه این که بله! اکر عوضش کنید بیشتر حال می ده!

ناشناس گفت...

من گشتم...
تقریبن متن تمامی...
داستان ها، بصورت...
آنلاین، یافت میشه...
هم زبان اصلی و هم دوبله...
ارادتمند...